شهید کــاظم رزقــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید کــاظم رزقــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید کــاظم رزقــی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام کاظم رزقی از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : حسن جان
تاریخ تولد : 1342/07/20
تاریخ شهادت : 1360/02/05
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای امام زاده ابراهیم بابلسر
نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره
محل شهادت : سر پل ذهاب
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

همیشه اضطراب این را داشتم که روزی شهید خواهد شد

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ق.ظ
کاظم فرزند سوم حاج حسن رزقی در سال 42 به دنیا آمد.تحصیلاتش را تا سال سوم دبیرستان در رشته علوم انسانی ادامه داد و در هنگام شهادت مجرد بود.وی سه مرحله و در مجموع به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اختصاصی/به گزارش گروه حماسه و مقاومت مشهدسر؛شهید کاظم رزقی در منطقه بازی دراز به علت اصابت تیر مستقیم کالیبر ۵۰ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در تاریخ ۱۰/۲/۶۰ توسط مردم شهیدپرور بابلسر تشییع و در گلزار شهدا امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر به خاک سپرده شد.

کاظم فرزند سوم حاج حسن رزقی در سال ۴۲ به دنیا آمد.تحصیلاتش را تا سال سوم دبیرستان در رشته علوم انسانی ادامه داد و در هنگام شهادت مجرد بود.وی سه مرحله و در مجموع به مدت ۶ ماه در جبهه حضور داشت که به شهادت رسید.

زهره رحمانی مادر شهید در گفتگو با خبرنگار مشهدسر میگوید:نام شهید را چون در شب عزیزی به دنیا آمد کاظم گذاشتیم.وقتی جنگ شروع شد به خانه آمد و مارا ناراحت دید. پرسید چرا ناراحت هستید؟خواهر کوچکتر کاظم پاسخ داد چون جنگ شروع شده!

کاظم گفت اینکه ناراحتی ندارد! اتفاقا من اولین کسی هستم که از این محل به جبهه میروم. ما که حسابی از این حرف کاظم بهت زده شده بودیم،بغضمان شکست و شروع به گریه کردن کردیم.

کاظم همینطور که خواهرش را آرام میکرد،گفت:گریه ندارد! وقتی جنگ شروع شده،وقتی میهن ما در خطر است،وقتی اسلام در خطر است،وقتی ناموس در خطر است،ماندن من در اینجا بی غیرتی است.

او رفت ولی من همیشه اضطراب این را داشتم که روزی شهید خواهد شد.

85043IMG1.jpg

سمت راست:شهید حسین گل علیپور      سمت چپ:شهید کاظم رزقی
 

۹۵/۰۵/۱۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی